10 Temmuz 2017 Pazartesi

2 TEMMUZ


         2 Temmuz,
         23 yaşına girmiş bir Maneki Nekocuk,
         Yoğun ders ve sınav döneminin arasında evde olduğu için mutlu,
         Pastasız olmaz demem ama hep birlikte bugün tatlı birşeyler yiyelim,
         Bu yıl az balık yemekten çok yakındım,
         Annem doğumgünümde bir sürü balık almıştı,
         Omega 3 çok önemli,
         Hediye almayın bana ama çok mu istiyorsunuz buyurun ihtiyaçlarım diyorum,
         Ayakkabı ve su matarası istedim bende,
         Evden ayrıldıktan sonra sürpriz bir paket geldi,
         Müzikli dönen mavi bir atlı karınca,
         Yollayanı kadar şirin,
         Peki o neydi kızlar öyle,
         Hanginiz doğum gününde borcam içinde sahte 14.000 Tl aldı,
         Çeyize eklenen borcama annem çok sevindi,
         Paralarla baş başa kaldım,
         Yap bir d.i.y der gibi bana bakıyorlar,
         Yeni oda arkadaşlarımla 3. günün sonunda bu kadar kaynaşabilirdik,
         Chopsticklerimle yemek yiyorum,
         Herkes neden diyor?
         Soğuk dolaptan yeni çıkmış soğuk şeftali şapurtusu sesiyle uyandım bugün,
         Şeftali yemek istiyorum,
         Havalar her sene sıcak,
         Her sene esmiyor arkadaşlar,
         Ama küresel ısınmayı ben görmüyorum hani nerede de deme olur mu,
         Çünkü maalesef var,
         Bugün Juno adlı uzay aracı Jüpiter'in gözüne gidecekti,
         Nasıl fotoğraflar yolladı acaba,
         Gökyüzünde dolunay var,
         Dün tanımadığım bir kız dolunayda tüm dilekler gerçek olur dedi,
         O zaman evime gitmek istiyorum,
         Kendi evime.
       

27 Nisan 2017 Perşembe

YOK

 
          Sonsuz yorgunlukta ki sonsuz meşgul insanların, sonsuz kahve içişlerine eşlik eden sonsuz arkadaşlarıyla, sonsuz ders çalışırken, sonsuz sohbet ederek sonsuza dek uyuyordum. Bu uyuma şu uyuma (Zzz)
Uymuyorum, kimseye uymuyorum. Bu uyma da o uyma değil, bak şimdi! O şimdi de şimdiki zamanın şimdisi değil zaten ya! Ya diye kelime bile yok. Evet yok!

27 Aralık 2016 Salı

KESİN YAPALIM MI?

           

             Az önce masaüstümde ki resme uzun uzun baktım ve yine derin bir iç geçirdim. Evet, yıldızların altında kamp yapmak. Ne kadar basit bir etkinlik ama iç geçirtecek kadar uzak! Oturmuş bunu hayal ediyorum ve içimden 'Belki bu yaz yapabilirim.' diyorum. --belki - bu yaz - yaz - ebilmek-- Her gün yapmaktan hoşlanacağım bir şey işte bana bu kadar uzak. Neden? Uzun bir cevabı var ama benden size kısa bir

26 Aralık 2016 Pazartesi

BU BİR ŞİİR Mİ?

         


           Merbaha, bu aralar nasılsınız bakalım?
           Ben de kaplumbağam Doby gibiyim.
           Mutlu ama üzerinde koca bi kabuğun ağırlığı var.
           Özgür ama sınırları var.
           'Uzun süredir yazmıyorum.' muhabbetine artık girmeyeceğim.
           Yazmıyorum işte ne yapayım :/
           Çok mu meşgulüm? Evet.
           Yazamayacak kadar mı meşgulüm? Hayır.
           Sadece yazmak için yazmak istemiyorum.
           Yalnız ben ne kadar yazmak için yazmışım yahu..
           Olsun, bunu da öğrendim.
           Günlerdir bu pencerenin önündeyim.
           Lütfen daha çok kalabilir miyim?
           Doctor Strange arkadaşım olsa olur mu?
           Bittikçe kahvemi doldursa, kurabiyelerim geri gelse olur mu?
           Ve birlikte ilginç kitaplar okusak!
           Bir süre bu anda takılı kalsam..
           Kafiyesiz şiirler yazıyorum, bu bir şiir mi?
           Yazacaklarım bitti, bu bir son mu?

7 Kasım 2016 Pazartesi

ALIEXPRESS'DEN PEK KULLANIŞLI ŞEYLER VE 11.11 İNDİRİMİ

     

        Aliexpress'den eskisi gibi (kendini kaybetmiş) bir şekilde alışveriş yapmadığımı söylemiştim. Kendini kaybetmiş gibi diyorum çünkü Aliexpress'den alışveriş yaparken insan genelde kendini kaybediyor ve de gerekli gereksiz her şeyi alıyor, benim birkaç ay önceki halim buna çok güzel bir örnektir, eski yazılarıma bakarak da bunu görebilirsiniz. Uzun zamandır Aliexpress'e girmiyorum, bu ara bir bakmayı düşünüyorum. Size de en son girip aldıklarımdan ve de 11.11'den bahsedeyim dedim.
        Gelelim pek kullanışlı şeylere, aldığımdan beri bolca kullandığım, pek sevdiğim ürünler bunlar, pek kullanışlı olduklarından sizlere bahsetmeden geçemeyeceğim.

ANKARA'DA GÜNLER !?

     

        Buraları bolca ihmal ettiğimin farkındayım, hatta bir blogum olduğunu unutmuş ve bir arkadaşımın mesajı ile hatırlamış olabilirim. Biraz daha vaktim olsa da size daha çok yazabilsem, yaşamımı aktarabilsem fakat Ankara'ya geldiğimden beri öyle meşgul, öyle meşguldüm ki meşgul kelimesinin ne anlama geldiğini şimdi çok daha iyi biliyorum. Haa şu an yazıyorum diye meşguliyetim bitti sanmayın, ben hala fazlasıyla meşgulüm. -,-