15 Ocak 2015 Perşembe

ABORJİNLERDEN ELVEDA

Aborjin sanatı - 1 XS DOT NET
         Avustralya yerlileri Aborjinler sevdikleri insanlara, vedalaşma sırasında söyledikleri;”HER ŞEY YETERLİ OLSUN”u şöyle açıklıyorlar: 
         Her şey yeterli olsun dediğimizde; karşımızdaki kişinin,onu ayakta tutmaya yetecek kadar güzelliklerle dolu bir yaşam sürmesini dileriz.
       - Aydınlık bir bakış açısına sahip olmana yetecek kadar GÜNEŞ diliyorum.
       - Güneşi daha çok sevmene yetecek kadar YAĞMUR diliyorum.
       - Ruhunu canlı tutmaya yetecek kadar MUTLULUK diliyorum.
       - Yaşamdaki en küçük zevklerin,daha büyükmüş gibi algılanmasına yetecek kadar ACI diliyorum.
       - İsteklerini tatmin etmeye yetecek kadar KAZANÇ diliyorum.
       - Sahip olduğun her şeyi takdir etmene yetecek kadar KAYIP diliyorum.
       - Son Elveda’yı atlatmana yetecek kadar MERHABA diliyorum.

                                                                                                   Herşey Yeterli Olsun...   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder