3 Ocak 2015 Cumartesi

KAT KAT KATLANAN KART YAPIYORUZ 。◕‿◕。

           Herkese Merhabalar ^.^
           Bugün gün ışığı parıldıyordu, insanın gezesini getiren bir hava vardı soğuğa rağmen. Sınava gittim, biraz yürüdüm, birşeyler aldım ve bir bakmışım bloğa yazı yazıyorum :)
           Bu güzel güne yakışır, uzun zamandır paylaşmak istediğim yazı ''kat kat katlanan kart yapıyoruz''. Çok sevdiğim bir arkadaşımdan öğrenip yaptığım mükemmel bir kart bu, ben görür görmez bayıldım ve bir arkadaşımın doğumgünü için yaptım. Yapımı göründüğünden daha basit, çok vaktinizi almıyor. Sizin için kartın asıl güzelliğini yani içini gösteren bir video çektim:

           İşte bu benim yaptığım kart, Youtube da izlediğim video yardımı ile yaptım bu kartı fakat dış süslemesi tamamen bana aittir, isterseniz benimkinin aynısı gibi yapabilirsiniz. Kartın kendisini yaptıktan sonra istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz, o size kalmış, burda kendi tasarımcılığımız öne çıksın ;) Daha önce de dediğim gibi yapım aşamasının fotoğrafları yerine videosunu tercih ediyorum, sizinle de elimden geldiğince yapılan ürünlerin yapım videolarını paylaşacağım. Veeee bu kartın yapım videosu, ben de bu video yardımıyla öğrendim bu kartı, takıldığınız yer olursa sorabilirsiniz :)
                                 
          Sevdiklerinize yapabileceğiniz kolay ve sevimli bir kart bu ve açınca çıkar mahareti, wooow dedirtir ^.^ El emeğinin yerini hiçbirşey tutmaz, elinizden geldiğince sevdiklerinize birşeyler yapın. Bu sevimli kartlarla başlayabilirsiniz.. Yapıcak olanlara kolaylıklar diliyorum, umarım sevdikleriniz çok mutlu olur. Yeni kart yapımlarında görüşmek üzere hoşçakalın!
          Not: Kartın adı var mı bilmiyorum, ona 'kat kat katlanan kart' adını verdim :)
          Ve kartı keşfetmemi sağlayan Betül'ü kocaman öpüyorum :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder