25 Temmuz 2015 Cumartesi

BİRAZ ONDAN BİRAZ BUNDAN

        Herkese Merhabalar,


        Son günlerde gerek online yaşamımda gerek günlük yaşamımda olabildiğince aktif olabilmek için elimden geleni yapıyorum. Planlar yapıyorum, uygulayamazsam yeni planlar araya sokuyorum. Aileme ve arkadaşlarıma vakit ayırıp güzel birşeyler yapmaya çabalıyorum. Biraz yemek yapıp öğreniyim diyorum, biraz anneme ev işlerinde yardım ediyorum. Aklımda olan craft, kağıt, kırtasiyeye dair ne varsa bir bir yapıyorum. Yani ben bu aralar biraz ondan biraz bundan, dolu dolu bir yaz geçiriyorum.
        İnstagramda son günlerde paylaştığım fotoğraflar üzerinden gitmek istiyorum;

        Kardeşimin yaptığı tostu yiyerek ajandama birşeyler yazıyım dedim, hem yer hem yazarım ;) Kahvaltıları böyle ufak şeylerle geçiştiriyorum, annem çalıştığı için ve de kardeşimle genelde uyanma saatlerimiz farklı olduğu için kendi halimde birşeyler yapıp yiyorum. Bu sabah kahvaltıda noodle yedim, dün de bu tostu yedim.

        Bu aralar yeni mektup arkadaşları edinip mektuplaştığımdan sizlere hem burada hem instagramda bahsetmiştim. Bu mektuplar Rusya ve Hindistan'a gidiyor, şu an yoldalar.

        Gloria Jean's de hiç kahve içtiniz mi? Caremelatte favorim. Gloria Jean's e gitmişken o güzel bardaklarından isteyin. Benim gibi kalemlik olarak kullanabilirsiniz.

        Bu çizimlerimi herkes çok beğendi. Nette görüp beğendiğim resimleri biriktiriyorum sonra da çiziyorum. Bunları o kadar çok yerde kullanıyorum ki, mektup ve zarfları süslemede, hediye paketlerinde, günlüğümde, duvarımda vs. kağıdın kullanılabiliceği heryerde.

        İşte böyle minik şeyleri değerlendirip, zamanımı iyi kullanmaya çalışıyorum. İnstagramda hergün 'biraz ondan biraz bundan' paylaşımlar yapıyorum. Umarım paylaşımlarım size yeni fikirler veriyordur ve birşeyler yapmaya koyuluyorsunuzdur.
        Üretmek güzel şey..
        Yeni fikirler ürettiğiniz nice güzel günler dileğiyle hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder