29 Temmuz 2015 Çarşamba

ORİGAMİ ''GEMİ''

        Herkese Merhabalar,

        Kısa bir süre önce paylaşmıştım bu resmi Instagramda. Beğendiğim çorapları çizimlerle, birşeylerle paylaşmayı çok seviyorum. Bu çorapları görür görmez onlarla ne yapabileceğim yerleşti kafama, origami sanatıyla minik gemiler yapacaktım ve parmak uçlarımda yüzeceklerdi..
        Origami gemi, benim ilk öğrendiğim origami sayılır. Küçükken o kadar çok yapardım ki, arkadaşlarım üstünde hayranlık bıraktırıyordu ve bu iş benim çok hoşuma giderdi. ''Aaaa nasıl yapıyorsun?'' diye sormalarından büyük zevk alıyordum, yaptığım gemiyi de hediye ediyordum. Birçok defterim bu origami işleri, resim çizme işleri yüzünden minicik kalmıştı. 100 sayfalık bir defter yıl sonunda 50 sayfacık kalıyordu, gerisini siz düşünün..
        Gemi yapımını çoğu insan bilir ama bilmeyen de çok insan vardır. Bilmeyenler için Youtube'dan bir video koyuyorum buraya, nasıl yapıldığını detaylı olarak göstermiş.


        Haydi sizde gemilerinizi yüzdürün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder