28 Şubat 2016 Pazar

KİTAP FUARI ALIŞVERİŞİ -2-

     

         Favori yayın evimle devam ediyorum: Literatür. Burada o kadar güzel kitaplar vardı ki; çizim ve boyama teknikleri ile ilgili kitaplar, sanatsal sözlükler, ressamların hayatlarını içeren kitaplar; yani benim en sevdiklerim. Buradan aldıklarım 'Picasso' ve 'Görsel İllüstrasyon Sözlüğü' oldu.

         Ressamların hayatlarını içeren kitaplar dediğim anda beni tanıyanlar demiştir, Picasso'yu almıştır diye :D Picasso'nun bende başka bir kitabı var, busu yoktu, eksik kalamazdı :P Picasso dışında pek çok ressamın bu şekil kitabı vardı, gönül isterdi ki hepsini alayım TT TT



     İllüstrasyon sözlüğü alışverişimin favorisi, cidden bayıldım, yok böyle bir şey. Bilmiyordum yahu böyle bir sözlük var! Çantamdan çıkarmayıp her fırsatta okuyacağım, aşırı aşırı aşırı sevdim.




     Sözlüğün bu türleri de mevcut.



     İş Bankası Yayınlarından bir şey almayacaktım, sadece Kafka'nın kitapları dikkatimi çekmişti. Tam çıkıyorduk ki birde ne göreyim!? :P



     Dönüşüm, bu ikinci Kafka kitabım olacak. Sırf meraktan alınmış bir kitap 'Dönüşüm'.



     Sürrealistler, bayıldım bayıldım ve bayıldım. Resimleri inceliyor, bilgi veriyor, resme ve sanata doyuruyor. Bu kitabın diğer çeşitlerini de ilerleyen zamanlarda alıp kütüphaneme ekleyeceğim.



     Ve son yayın evi Doğu Batı. Doğu Batı'dan 2 resim ve bir kitap aldım. Resimleri yurt odama asacağım, biraz renk gelsin diye :D



     Satranç hakkında pek çok kitap okudum ama teknikleri hakkında kitaplardı, bu eserden haberdardım fakat elime bir türlü geçmemişti, sonunda aldım :)



     Doğu Batı'nın broşür ve ayraçları da çok hoşuma gitti ^^



     Birde bunlar var; ayraçlar, fuar haritası ve broşürler.



     Umarım size fikir veren, hoşunuza giden bir yazı olmuştur.
     Hoşça kalın ^^
     (Alışverişin ilk yazısı için tık)

6 yorum:

  1. Harika bir alışveriş olmuş. Grafik Tasarıma yönelmeye karar vermiştim. Çok faydalı oldu benim için bu yazı. :) Cnr fuarında mutlaka bakacağım kitaplara. :) Bu arada mimlendin!! Bloguma bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İşine yaradığına çok sevindim ^^ Umarım bu alanda istediğin olur :) Fuardan alacağın kitap ve yorumlarını dört gözle bekliyorum ^^
      *Bu yoruma cevap yazmadan bloguna koşmuştu manneki neko :D

      Sil
  2. Aldigin kitaplari daha onceden okudum hepsi cok guzel. Okuduktan sonra yorumlarini da paylas. Merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Citizen EcoDrive Titanium Watch
    It is a revolutionary watch samsung titanium watch design titanium cost for the ultra ford ecosport titanium stylish home gadget. It is an advanced-grade and efficient, efficient way mens black titanium wedding bands to watch titanium chords

    YanıtlaSil