27 Mart 2016 Pazar

KORE'DEN MEKTUP VAR!

           Herkese Merhaba,


           Mektup arkadaşlığına okul dolayısıyla ara vermek zorunda kalmıştım ve sadece yaz aylarında birkaç mektup atabiliyordum. Bir kişi hariç, yakın Koreli arkadaşım C.yeong. Onunla 6-7 yıldır mektup arkadaşıyız, ara veririz, meşgul oluruz, uzun süre konuşamayız ama mektup atmayı hiç bırakmayız. Bir gün buluşmak ise en büyük dileğimiz ^^
           Geçen ay ona mektup atmıştım, o da mektubum ulaşır ulaşmaz bana mektup atmış, geçen günlerde elime ulaştı. Biz sadece mektuplaşmaz, minik hediyeler de yollarız birbirimize hatta bazen koli dolusu hediyeler yollamışlığımız da vardır fakat ikimizde öğrenci olunca pahalıya patlayan kolileşmeye ara verdik. Gelelim mektup ve minik hediyelere:

           Chaekyeong mükemmel zevkli bir kız, bu güne kadar yolladığı her mektup birbirinden güzeldi ve her defasında söylüyorum 'yazısı bir harika dostum' :D En az 2 sayfa yazar, 6 sayfalık mektup yazmışlığı da vardır, anlatır her şeyini, bende ona ^^


           Mektubun yanına bir de kart koymuş ama ne kart! Korelilerin geleneksel kıyafetinin adı 'hanbok' ve bu kıyafeti çok seviyorlar. Bu şekilde kartını yapmışlar, sanırım bu güne dek aldığım en güzel kart ^^


Kolları açılıp kapanıyor.
İçini açınca kağıtlar çıkıyor, 2 sayfa, bu kısma yazı yazılıyor.
           Ben ona çeşit çeşit çaylar yollarım, o da bana bulabildiği çeşitleri yolluyor fakat orada yeşil çay dışında pek bir çeşit yok, bu sarılı çayların her türünü yolladı ve tatlarını bir türlü sevemedim :D Mısırlı olanı ilk kez yolluyor, merakla içeceğim :)


           İlla bir sticker yollar chingum(Korece'de en yakın arkadaş demek ve birbirimize böyle hitap ediyoruz) Bu sefer baya farklı bir sticker yollamış, yiyecekler. Böyle sayfa sayfa post it gibiler, 4 çeşidi var. Kıyabilir isem kullanacağım :D



          Buna tam anlamıyla bayıldım, böyle sevimli bir broş gördünüz mü yahu!? Kelimelere dökemeyeceğim..



          Ve kablo tutucular; pembesi sana, mavisi erkek arkadaşına demiş. Heheh, erkek arkadaşımı da unutmayıp şirinliğine şirinlik katmış ^^


          Her bir ayrıntısına her birine ayrı bayıldım!
          İyi ki varsın chingu, şu günlerde bu mektup bana çok iyi geldi :)
    ( Bunu neden yazdın diyenlere, chingu blogumu translate yapıp okuyor :)
          Daha önce Koreli mektup arkadaşlarımdan gelen mektup, hediyelerden şu 3 yazıda bahsetmiştim, tıklayıp bakabilirsiniz; 1 , 2 , 3 .
          Not: Yazıdan sonra mektup arkadaşlığı hakkında pek çok soru sorulacağını biliyorum, fırsat bulduğumda bununla ilgili uzun bir yazı yazacağım. Yine de en çok sorulan soruya cevap vereyim: 'Nereden bulabiliriz?' Bunun için pek çok site var: penpal siteleri. Nette küçük bir araştırma yapıp ulaşabilirsiniz; interpals, hipenpal gibi..

11 yorum:

  1. Yaaa hanbok şeklinde kart ne şekermiş gönderilebilecek en güzel şeylerden biri ^^ Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güne dek aldığım en güzel kart oldu :)) Çok teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. "Bunu neden yazdın" diyenin ağzına vururum. :)
    Hepsi harika da kart çok acayip :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, öyle der gibi olmuş cidden :D
      Teşekkürler, güzelliklerinin yanında biraz garipler evet kabul ediyorum :D

      Sil
    2. Yok ben kendim bizzat vururum :)
      Güzel anlamında acayip demek istemiştim aslında :D, küçükken en sevdiğim şey böyle katlamalı açmalı kağıt ürünlerdi :)). Özellikle o üç boyutlu hikaye kitapları :))

      Sil
    3. Bende farklı anlamında garip anladım, ikiside güzel gariplik :)))
      Bende küçükken kağıt bebekleri çok severdim, geçen Instagram'da biri yapmış, çok hoşuma gitti, yine yazı bekliyorum bunun için :D

      Sil
  3. Kargo ücreti yurt dışı için nasıl oluyor acaba bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ptt'nin sitesinde ayrıntılı bilgi mevcuttur.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. alttaki solda duran çaydan bana da geldi ama tadını beğenmedim üzülerek döktüm :( hatıradır saklarım poşetini hala :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaylarının tadı genel olarak damak tadımıza pek hitap edecek türde değiller maalesef :/ Bende bu yüzden çay koleksiyonuma olduğu gibi ekliyorum onları! ^^

      Sil