7 Kasım 2016 Pazartesi

ALIEXPRESS'DEN PEK KULLANIŞLI ŞEYLER VE 11.11 İNDİRİMİ

     

        Aliexpress'den eskisi gibi (kendini kaybetmiş) bir şekilde alışveriş yapmadığımı söylemiştim. Kendini kaybetmiş gibi diyorum çünkü Aliexpress'den alışveriş yaparken insan genelde kendini kaybediyor ve de gerekli gereksiz her şeyi alıyor, benim birkaç ay önceki halim buna çok güzel bir örnektir, eski yazılarıma bakarak da bunu görebilirsiniz. Uzun zamandır Aliexpress'e girmiyorum, bu ara bir bakmayı düşünüyorum. Size de en son girip aldıklarımdan ve de 11.11'den bahsedeyim dedim.
        Gelelim pek kullanışlı şeylere, aldığımdan beri bolca kullandığım, pek sevdiğim ürünler bunlar, pek kullanışlı olduklarından sizlere bahsetmeden geçemeyeceğim.

         1) Zımbasız zımba. Evet, bu zımba tel olmadan sadece makine ile kağıtları birbirine zımbalıyor. Zımba kadar güçlü olmasa da oldukça iyi birleştiriyor ve siz çekmezseniz kağıtların ayrılması da pek mümkün değil. Kağıttaki görünümünü ve makinenin şeklini çok beğendim, süsleme yaparken, günlüğüme bir kağıdı eklerken çok sıkça kullanıyorum bunu.





              2) Kalem makas. Makasın kalem kutuda kapladığı yere, ucuna korumalık takma ihtiyacı duymaya son! :D Kesimi beklediğimden çok daha iyi, bazı makaslarımdan daha iyi kesiyor bile diyebilirim. Şık bir tasarım, kullanışlı bir ürün.




              3) Çizim kalemleri ile şu ara oldukça uğraşıyorum ve o kadar çok para veriyorum ki onlara dolayısıyla sonuna kadar kullanmak istiyorum fakat belli bir küçülmeden sonra bu mümkün olmuyor. Buna çare olarak böyle bir şey buldum, kalemin arkasına takıyorsun ve de kalem büyüyor. Kalemin kalınlığına göre ayarlanabiliyor, hafif ve ele uygun. Sanırım benzeri şeyler varmış fakat ben ilk kez Aliexpress'de karşılaştım.



              4) Klipsler, bu klipsleri daha önceki yazılarımda görmüşsünüzdür. Bunlar aşırı kullanışlı şeylermiş, git gide daha iyi anladım ve her boyundan alasım var. Çizim ve proje yaparken sabitlemede, kağıtları duvarı asmada, defterleri aralamak da, sayfaları birleştirmede ve hatta saçımı tutturmada bile işe yarıyorlar.

           
              11.11 indirimine gelecek olursak, Aliexpress'in 11 Kasım'a özel olarak yaptığı büyük bir indirim günü. İsteyen dükkanlar ürünlerinde belli bir indirim yapıyor ya da siz yapıyor sanıyorsunuz. Geçen yıl 11.11 i dört gözle beklemiş, oldukça çok şey almıştım. Fakat daha sonra bir şey fark ettim, 11.11' deki fiyatla sonraki günlerdeki fiyat arasında fark yok hattaaaa 11.11'de ki fiyat normalinden
 daha pahalı! Bunu gördüğümdeki şaşkınlığımı hiç unutmam, 11.11 görünce aklıma gelir. Tabii her dükkan yapmıyor bunu, gerçekten indirim uygulayanları var. Diyeceğim çok çok dikkatli olun, önceki fiyatını bilerek alın alacağınız şeyi. Sitede görünen kuponlar, oyunlar, kodlar vb. şeylerin hepsi de şişme balondan farksız hava şeyler, bir işe yaramıyorlar, zaman harcadığınıza değmez. Geçen yıl bir çark vardı, ne döndürmüştüm de hiçbir şeye yaramamıştı, hahahah :D Bu yıl ne var bakmadım açıkçası, sadece 'wish listimde' fiyatını önceden bildiğim ürünlerin gerçekten indirime girmiş olanlarına göz atıp, makul bulursam alacağım.
                Aliexpress'de ki tüm indirim tecrübelerime dayanarak bunları yazıyorum:  2 yıldır Aliexpress'de 100 kadar alışveriş yapmış biri olarak.
                Gereksiz tüketim yapmayın, düşünerek satın alın, dikkatli olun.
                Ve de hoş kalın ^^

2 yorum:

  1. ben wishlistimde uzun süredir duran ürünleri almayı düşünüyodum ama 2 gün önce hepsinin fiyatı birden 2 katına çıktı ve indirim fiyatları eski fiyatlarıymış gibi göründü... şok oldum cidden!!! 11.11 tam bir dolandırıcılıkmış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bahsettiğim şey tam da bu! Ben geçen yıl dikkat edememiştim buna, senin fark etmen çok iyi olmuş. Dikkatli alışverişler dilerim :)

      Sil