7 Kasım 2016 Pazartesi

ANKARA'DA GÜNLER !?

     

        Buraları bolca ihmal ettiğimin farkındayım, hatta bir blogum olduğunu unutmuş ve bir arkadaşımın mesajı ile hatırlamış olabilirim. Biraz daha vaktim olsa da size daha çok yazabilsem, yaşamımı aktarabilsem fakat Ankara'ya geldiğimden beri öyle meşgul, öyle meşguldüm ki meşgul kelimesinin ne anlama geldiğini şimdi çok daha iyi biliyorum. Haa şu an yazıyorum diye meşguliyetim bitti sanmayın, ben hala fazlasıyla meşgulüm. -,-

        Ankara'ya okul için geldim, buraya gelmeyi planlamıyordum, olmasını düşünmediğim bir üniversitenin olmasıyla kendimi çok ani bir şekilde Ankara'da buldum. Bu şehre alışmak cidden zor geldi bana, ilk 2 hafta oldukça zorlandım; tanımak, öğrenmek, adapte olabilmek oldukça zordu çünkü hiç bu kadar büyük bir şehirde yaşamamıştım. Sonra kaldığım yeri değiştirdim, küçüklere özel ders vermeye başladım, düzenli okuluma gittim, yeni arkadaşlar edindim, birkaç etkinliğe katılayım dedim ve tabii vizeler geliverdi. Ne olduğunu, bu evrelerin ne hızla geçtiğini hiç anlayamadım, üstümden tır geçmiş gibi bir yorgunluk hissediyorum sadece..

         Ankara'ya hala tam olarak alışabilmiş değilim, seviyorum da diyemem, belli merkezi yerleri dışında pek de bilmiyorum ama yaşamımdan genel olarak memnunum. Metro ve Ankaray kullanarak gidiyorum okula ve de diğer yerlere, oldukça kullanışlı ve rahat buluyorum bunu, çok kalabalık olmuyor, genelde oturarak yol alıyorum. Ankara'da belli parklar dışında hiç yeşil alan, ağaç yok, yeşilsiz yaşamayı hiç sevmiyorum :/ Bolca avm, alışveriş yerleri, marketler bulunuyor; aradığımı bulma konusunda hiç sıkıntı çekmedim şu ana dek. Pek çok müzesi ve kütüphanesi bulunuyor, henüz çok azına gidebildim, bu yönünü oldukça sevdim. Yine tiyatro, sinema, sergi vs. etkinlikler de bolca mevcut Ankara'da. Sanırım büyük şehir olmasının en büyük artısı bunlar..

          Okuluma gidiyorum, çıkışta arkadaşlarla bir şeyler yapıyoruz. Arada yalnız kahveciye gidip, çizim yapıyorum. Boş günlerimde etkinliklere katılmaya çalışıyorum. En çok derslerimle ve çizimlerle uğraşıyorum. Günlük ve planner yazmayı hiç bırakmadım, hala da süslüyorum. Bir kursa yazıldım, eğer aradığımı bulursam bir kursa daha yazılacağım. Yiyecek dışında pek alışveriş yapmıyorum, daha çok ihtiyaca yönelik şeyler alıyorum, okuldan istenenler, kışa hazırlık gibi. Kitap ve dergi alıyorum, onlarda hiç kısıtlama yok tabii :D

          Genel olarak aklıma gelenler bunlar, öyle çok ilginç bir şey yok. Olmasını beklediğim şeyler var ama, onlar oldukça ilginç ve güzel :)

          Aa bu arada haftaya arkadaşım Ankara'ya geliyor, iki hafta sonra biri daha!
          Buraya gelip bana söylememezlik yapmıyorsunuz değil mi?
          Hoş kalın ^^

2 yorum:

  1. Ben hala gitmedim Ankara'ya merak etme :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, ben gitmeden gel ama olur mu? :DD
      (2 ay sonra fark edilip cevap yazılan yorum ve benim eşek kafalılığımın boyutu :/)

      Sil